piątek, 10 września 2021

12. Zjazd Czterech Królów - "Jak sprzedać bijatykę"


W tym odcinku królowie dyskutują o trendach marketingowych wśród wydawców bijatykowych. Jak się zmieniały przez lata? Czy jest coś wyjątkowego co bijatyki robią inaczej przedstawicieli innych gatunków gier? Jakie sukcesy a jakie porażki marketingowe najbardziej zapadły nam w pamięć?

Pobierz tutaj

2:10 - Marketing bijatyk w starożytności
13:35 - Cykle marketingowe SF4, MvC3 i SFxT
29:30 - Szokujący trailer GG Xrd Sign
35:30 - Strategie amerykańskich studiów bijatykowych
44:25 - Wyjątkowo krótka kampania marketingowa Melty Blood: Type Lumina
55:28 - Marketing gier SNK od czasu KoF-a 14
1:05:16 - Błędy marketingu Street Fightera V
1:16:30 - Metody mówienia o balansie rozgrywki
1:25:43 - Niefiltrowani twórcy bijatyk w przestrzenii medialnej
1:35:56 - Największe porażki marketingowe Capcomu ostatnich 10 lat
1:49:40 - Co bijatyki robią najlepiej, a co najgorzej marketingowo
1:58:25 - Pytanie od GooJunPyo: Jaką wybraliśmy ostatnią wersję gry do wydania jako pierwszą?

Daigo vs Alex Valle w SFA3 w 1988 https://www.youtube.com/watch?v=ldibxXTpA9A
Turniej Mortal Kombat w Japonii który wygrał Brice Mellen z Ameryki https://www.youtube.com/watch?v=-G2ixa07IbA
"Darkstalkers Are Not Dead" https://www.youtube.com/watch?v=Q_skngJlTDg

Kot: @AlterKotfelinepd.blogspot.comyoutube.com/pklpl
Van: @PrettyBakedCakeyoutube.com/prettybakedcake
Hiryu: @GX_Hiryuwww.twitch.tv/gxstream
Gargooletz: @Gargooletz@Garg4rtinstagram.com/gargooletz/

1 komentarz:

  1. Czuję się doceniony, że odpowiedzieliście na mój komentarz �� To teraz kolejne hard hitting question dla Was. Jako że "rozsypaliecie fasolę" odnośnie kolejnego odcinka i jego tematu, to ciekawi mnie jedno. Jakie macie rady dla ludzi, którzy nie wiedzą kim chcą zagrać? Powinni kierować się designem ? A może stylem gry? A co jeżeli jest w postaci jakoś gimmick, który ją wyklucza jak np: odgłosy Akiry kiedy otrzymuje obrażenia (brzmi jak bity pudel) albo cos w tym stylu. No i najważniejsze...co poradzicie na ten mityczny "kryzys postaci", który dosięga nie tylko początkujących ale też zawodowców, którzy nagle po 1,000,000 godzin z jedną postacią nie mogą już przez jakis czas na nią patrzeć?

    Pozdrawiam GooJunPyo.

    PS: Bardzo ładnie powiedzieliście mój nick :D

    OdpowiedzUsuń